Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że przesłaliśmy do Państwa korespondencje listowną z informacją dotyczącą wprowadzonych zmian do:
• „Taryfy opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych Banku Spółdzielczego w Jaworze” od 01.11.2021 r.
• „Taryfy opłat i prowizji bankowych dla Klientów Instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Jaworze” od 01.10.2021 r.
Powyższe Taryfy są dostępne również w placówkach Banku Spółdzielczego w Jaworze oraz na stronie internetowej
BS Jawor:
Link – Klienci Indywidualni
Link – Klienci Instytucjonalni
Uwaga: Wprowadzone zmiany opłat i prowizji zostały oznaczone pogrubioną czcionką.
Uwaga na zagrożenie !
Należy pamiętać, że podczas logowania ani bezpośrednio po zalogowaniu do eCorpoNet, Bank nigdy nie prosi o podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego (kodu jednorazowego). Dodatkowo, jeżeli korzystasz z autoryzacji w formie kodów SMS, pamiętaj, aby przed potwierdzeniem operacji zawsze uważnie weryfikować treść otrzymanego SMS (dane w SMS muszą być zgodne z danymi operacji, którą zlecasz).
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Banku.
Wyłączenie obsługi wtyczki java w przeglądarce Firefox
Najnowsza wersja przeglądarki Firefox 52 zaprzestała obsługi wtyczek NPAPI Java, Silverlight, Unity i innych. Czyli nie będzie działał przycisk: "w oknie przeglądarki" na stronie logowania do systemu eCorpoNet. Zmiana ta nie jest zależna od Banku Spółdzielczego w Jaworze. Informacje na ten temat na stronie producenta twórcy Java:
LINK
Zalecenia na stronie java.com: "Oracle zaleca użycia Internet Explorer lub Safari."Należy pamiętać, że przeglądarka Firefox ciągle pozwala na uruchamianie aplikacji przyciskiem: "Pobranie Aplikacji".
Uwaga !!!
Uwaga na złośliwe oprogramowanie GozNym.
Wirus instaluje się poprzez załączniki w wiadomościach e-mail na komputerze klienta i blokuje połączenie ze stroną bankowości internetowej Banku. Klient przekierowywany jest na fałszywą stronę, ale wyglądającą identycznie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie kodu jednorazowego.
Tym samym dane logowania klient zdradza przestępcom. Prosimy o zachowanie ostrożności.
Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników.
Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Banku
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa - wyłączenie obsługi SSLv3 i możliwe utrudnienia w zalogowaniu poprzez starsze przeglądarki.
Uprzejmie informujemy, że kierując się względami bezpieczeństwa Bank Spółdzielczy w Jaworze zdecydował o wyłączeniu obsługi protokołu SSLv3 i zastąpieniu go protokołem TLS (protokoły wykorzystywane w przeglądarkach internetowych). Dla znacznej większości klientów zmiana będzie nieodczuwalna, jednakże część Użytkowników korzystających ze starszych wersji przeglądarek, na przykład Internet Explorer 6, może mieć problemy z zalogowaniem do systemów bankowości elektronicznej.
Klienci korzystający ze starszych wersji przeglądarek, u których wystąpił problem z logowaniem powinni dokonać aktualizacji przeglądarki do najnowszej wersji.
Szanowni Państwo,
W związku z ogłoszoną przez firmę Microsoft datą globalnego zakończenia wsparcia dla systemu operacyjnego Windows XP, pragniemy uczulić Państwa na ryzyko związane z dalszym użytkowaniem tego systemu operacyjnego. Od dnia 8 kwietnia 2014 r. firma Microsoft zaprzestała udostępniania poprawek dla zidentyfikowanych luk w mechanizmach bezpieczeństwa Windows XP. W związku z powyższym rekomendujemy Klientom Banku migrację na nowszą wersję systemu operacyjnego.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami przekazywanymi w zakresie zakończenia wsparcia przez firmę Microsoft: https://www.microsoft.com/pl-pl/windows/enterprise/end-of-support.aspx
UWAGA!
W przypadku problemów z logowaniem do systemu eCorpoNet prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną Tel: (76) 870-28-34 wew. 222 w dni robocze Banku - od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 16.30