Szanowni Państwo,
w ramach zwiększenia poziomu bezpieczeństwa oraz unowocześniania naszych rozwiązań, udostępniamy Państwu nową wersję systemu eCorpoNet.
Nowy eCorpoNet działa w pełni przez przeglądarkę internetową, UWAGA! - nie wymaga instalacji.
Dostęp do systemu możliwy jest bezpośrednio z naszej strony internetowej www.bs-jawor.pl, w zakładce „Zaloguj się” -> NOWY ECORPONET
Aby zapewnić płynne przejście na nową wersję, udostępnialiśmy dotąd obie wersje systemu równolegle. Okres ten jednak dobiega końca.
Informujemy, że z dniem 25 sierpnia 2025 roku stara wersja systemu eCorpoNet nie będzie już dostępna.
Po tej dacie dostęp do systemu eCorpoNet możliwy będzie wyłącznie za pośrednictwem nowej wersji.
Decyzja ta pozwoli nam nie tylko utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa, ale także wprowadzać nowe funkcje, odpowiadające na potrzeby rozwoju nowoczesnych, szybszych i bardziej dostępnych rozwiązań bankowości elektronicznej.
W przypadku pytań lub uwag prosimy o kontakt pod nr +48 76 870 28 34
Dziękujemy za Państwa zaufanie i wspólne dążenie do nowoczesnych, bezpiecznych rozwiązań.
Uwaga na zagrożenie !
Należy pamiętać, że podczas logowania ani bezpośrednio po zalogowaniu do eCorpoNet, Bank nigdy nie prosi o podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego (kodu jednorazowego). Dodatkowo, jeżeli korzystasz z autoryzacji w formie kodów SMS, pamiętaj, aby przed potwierdzeniem operacji zawsze uważnie weryfikować treść otrzymanego SMS (dane w SMS muszą być zgodne z danymi operacji, którą zlecasz).
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Banku.
Wyłączenie obsługi wtyczki java w przeglądarce Firefox
Najnowsza wersja przeglądarki Firefox 52 zaprzestała obsługi wtyczek NPAPI Java, Silverlight, Unity i innych. Czyli nie będzie działał przycisk: "w oknie przeglądarki" na stronie logowania do systemu eCorpoNet. Zmiana ta nie jest zależna od Banku Spółdzielczego w Jaworze. Informacje na ten temat na stronie producenta twórcy Java:
LINK
Zalecenia na stronie java.com: "Oracle zaleca użycia Internet Explorer lub Safari."Należy pamiętać, że przeglądarka Firefox ciągle pozwala na uruchamianie aplikacji przyciskiem: "Pobranie Aplikacji".
Uwaga !!!
Uwaga na złośliwe oprogramowanie GozNym.
Wirus instaluje się poprzez załączniki w wiadomościach e-mail na komputerze klienta i blokuje połączenie ze stroną bankowości internetowej Banku. Klient przekierowywany jest na fałszywą stronę, ale wyglądającą identycznie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie kodu jednorazowego.
Tym samym dane logowania klient zdradza przestępcom. Prosimy o zachowanie ostrożności.
Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników.
Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią Banku.
Więcej informacji o zasadach bezpieczeństwa znajdziesz TUTAJ!LINK
UWAGA!
W przypadku problemów z logowaniem do systemu eCorpoNet prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną Tel: (76) 870-28-34 wew. 222 w dni robocze Banku - od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 16.30